Energie Herstel

Cliëntervaringsonderzoek

Vanaf 2023 vereisen verschillende zorgverzekeraars de inzet van een cliënt ervaringsonderzoek. Eerder vroegen wij aan het einde van het traject een review achter te laten op onze zorgkaart van Energie Herstel. Deze zijn, hier, nog steeds van harte welkom!

Maar om ook aan de gestelde eis van verschillende zorgverzekeraars te voldoen, zullen wij vanaf januari 2023, aan het einde van ieder traject vragen om een PREM (Patient Reported Experience Measures) in te vullen. Dit is een (korte) vragenlijst waarin wordt gevraagd, hoe jij de geboden zorg hebt ervaren. Deze wordt met jouw toestemming naar je mail gestuurd.

Deze landelijk afgestemde meetmethode geeft de zorgverzekeraars inzicht in de vergoede zorg en zorgt voor een kwaliteit borging om toekomstige contract afspraken te behouden.

Help je ons mee invullen? Bedankt, namens de collega’s van Energie Herstel.

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *